Skip to main content

Featured

Vida Pavlovic - Svako trazi novu ljubav

Najljepše Narodne Pjesme iz Bosne

https://www.rapidshare.com/files/20251993/NajljepseNarodnePjesmeIzBosneCD1.rar


https://www.rapidshare.com/files/140050260/NajljepseNarodnePjesmeIzBosneCD2.rar
CD 1
 01. Azemina Grbic - Nigdje zore ni bijela dana 02. Meho Hrstic - Put putuje Latif Aga 03. Kodira Cano - Snijeg pade na behar na voce 04. Mensija Miljkovic - U Stambolu na Bosforu 05. Dusanka Labor i Hizma Polovina - Otvor vrata od hamama 06. Dusanka Labor - Zaplakala stara majka Dzafer Begova 07. Azemina Grbic - Kraj tanana sadrvana 08. Meho Hrstic - Niz polje idu babo Sejmeni 09. Kadira Cano - Mlad se Jusuf ozenio 10. Mensija Miljkovic - Zvijezda tera mjeseca 11. Halil Samardzic - Hej, Munire gde ti je Muharem 12. Azemina Grbic - Bejturane bog t' ubio grane 13. Meho Hrstic - Devojka sokolu zulum ucinila 14. Mensija Miljkovic - Ah, moj Aljo 15. Himzo Polovina - Kad se jangin iz sokaka pomoli 16. Kadira Cano - Mejra seta mermerli sokakom 17. Sinan Sakic - Kulu gradim vihor je obara 18. Azemina Grbic - Vihor ruzu niz polje tjerase 19. Rasima Alisic - Djevojka majci plakala

 CD 2
 01. Milica Zdravkovic - Bosa Mara Bosnu pregazila 02. Predrag Zivkovic Tozovac - Srdo moja 03. Mersa Miljkovic - Vino piju Age sarajlije 04. Branka Stanarcic - Moj zumbule 05. Ljubo Keselj - Ciji li su ono sirotani 06. Beba Selimovic - Haj sa prozora znas 07. Milica Zdravkovic - Sjajna zvijezdo gdje si sinoc sjala 08. Dusanka Labor - S' one strane Plive 09. Mitar Miric - Nizamski rastanka 10. Vida Pavlovic - Popio si sve moje prstenje 11. Mersa Miljkovic - U carsiju poslala me nana 12. Branka Stanarcic - Karanfil se na put sprema 13. Predrag Zivkovic Tozovac - Lijepi li su mostarski ducani 14. Beba Selimovic - Cempres Viti 15. Anica Jocic - Snijeg pade drumi zapadose 16. Milica Zdravkovic - Moj behare, ko li mi te bere 17. Branka Stanarcic - Bulbul mi poje 18. Milica Zdravkovic - Trepetljika trepetala

Popular Posts