Skip to main content

Featured

Vida Pavlovic - Svako trazi novu ljubav


Antologija Bosanskog Sevdaha


CD1
 Safet Isović - Bosno moja Nada Mamula - Omer beže Himzo Polovina - Kad ja pođoh na Bembašu Beba Selimović – S one strane Plive Zaim Imamović - Evo ovu rumen ružu Meho Puzić - Mehmeda majka budila Nedžad Salković - Ah, ljubav, ljubav Zehra Deović - Pšeničice, sitno sjeme Zora Dubljević - Momak Ibro zagledao Fatu Safet Isović - Djul Zulejha Nada Mamula - Kraj Vrbasa Himzo Polovina - Azra Beba Selimović - Kaharli sam večerala nisam Zaim Imamović - Sedamdeset i dva dana Meho Puzić - U đul bašti Zehra Deović - Rumena mi ruža procvala Safet Isović - U Mostaru majko Zaim Imamović - Kaži Namko, kako si
 CD2
 Zaim Imamović - Zvijezda tjera mjeseca Hamid Ragipović - Kolika je Jahorina planina Nada Mamula - Bosno zemljo moja mila Himzo Polovina - Emina Safet Isović - Sve djevojke iz mahale Nedžad Salković - Okreni se, Hajro Zehra Deović - Da sam ptica Meho Puzić - O, majko, majko Zaim Imamović - Mujo kuje ... Beba Sellimović- Djevojka sokolu ... Nada Mamula - Kad ja pođoh na Bembašu Himzo Polovina - Enhlimana Safet Isović - Oj, Zekija Zehra Deović - Djevojka je zelen bor sadila Zaim Imamović - Da ja imam ata svog Nada Mamula - Ah meraka u večeri rane

Popular Posts