Skip to main content

Featured

Vida Pavlovic - Svako trazi novu ljubav

nada mamula - (the best of) part.1
CD 1

A što ćemo ljubav kriti?
Stade se cvijeće rosom kititi
Beograde, grade!
Srdo moja ne srdi se na mene
Djevojka sokolu zulum učinila
Moj dilbere
Kolika je Jahorina planina!
Ah meraka u večeri rane
Mujo kuje konja po mjesecu
Romanijo goro jelovita
Bosno moja
Negdje u daljine
Niz polje idu babo, sejmeni
Svaka majka koja ćerku ima
Čudna jada od Mostara grada
Sunce žeže, zapara je ljuta
Ne ašikuj Mujo!
Mujo đogu po mejdanu voda
Sinoć dodje tuđe momče
Na teferič pošla nana
CD 2

Evo srcu mome radosti
Bere cura plav jorgovan
Sedamdeset i dva dana
Ove noći čaše nam dajte
Bosa Mara Bosnu pregazila
Mene moja zaklinjala majka
Mene majka neguje i gleda
Znaš li draga onu šljivu ranku
Kad ja pođoh na Bembašu
Smederevo grade od starina
Aj, gde si draga, živa željo moja?
Trepetljika trepetala
Oj, Jelena, kćeri moja jedina!
Sve behara i sve cvijeta
Vihor ružu niz polje tjeraše
Sa Igmana pogledat' je lijepo


password:www.dzuboks.com
U đul bašti
Omer beže!
Oj Safete, Sajo, Sarajlijo

Popular Posts