Skip to main content

Featured

Vida Pavlovic - Svako trazi novu ljubav

BH-SEVDALINKE-1
 01. zaim imamovic - gledaj me draga.mp3
02. beba selimovic - moscanice vodo plemenita.mp3
03. himzo dervoz - cekala me moja draga.mp3
04. nada mamula - moj dilbere kud se seces.mp3
05. zaim imamovic - vihor ruzu niz polje tjerase.mp3
06. radmila jagodic - sedamdeset i dva dana.mp3
07. safet isovic - konja vodim pjeske hodim.mp3
08. nada mamula - u dul basci kraj simsira.mp3
09. safet isovic - moj zumbule brigo moja.mp3
10. zumra mulalic - sini, sini, sjaj mjesece.mp3
11. zaim imamovic - lov lovio muhareme.mp3
12. munevera berberovic - okreni se niz dul bascu.mp3
13. himzo polovina - otkako sam sevdah svezo.mp3
14. zehra deovic - djevojka je u gori zaspala.mp3
15. himzo dervoz - na vratniku pod orahom.mp3
16. beba selimovic - cempres viti cempres ponositi.mp3
17. himzo polovina - telal vice od jutra do mraka.mp3
18. zora dubljevic - secer mujo.mp3

Popular Posts